KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

through fault current

Polish translation: prąd zwarciowy (zwarcia bezpośredniego)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:through fault current
Polish translation:prąd zwarciowy (zwarcia bezpośredniego)
Entered by: Witold Wiechowski

08:19 Jul 19, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / power transformers
English term or phrase: through fault current
stan zakłócenia w transformatorze mocy, ale inny niż udar prądowy
Krzysztof
prąd zwarciowy (zwarcia bezpośredniego)
Explanation:
through-bezpośredni
fault current - prąd zwarciowy
Słownik WNT Leksykonia (komputerowy)
Selected response from:

Witold Wiechowski
Grading comment
Rzeczywi¶cie fault current jest w słowniku, ale nie ma pojęcia through fault i za to bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prąd zwarciowy (zwarcia bezpośredniego)
Witold Wiechowski
4pr±d zakłóceniowyA.G.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prąd zwarciowy (zwarcia bezpośredniego)


Explanation:
through-bezpośredni
fault current - prąd zwarciowy
Słownik WNT Leksykonia (komputerowy)

Witold Wiechowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Rzeczywi¶cie fault current jest w słowniku, ale nie ma pojęcia through fault i za to bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: precyzyjniej
37 mins
  -> dziękuję

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pr±d zakłóceniowy


Explanation:
ale to jest w prostym słowniku?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2005-07-19 10:24:35 GMT)
--------------------------------------------------







Automatyka Elektroenergetyczna
Asymetria pr±dowa generatorów synchronicznych podczas niektórych zakłóceń zewnętrznych
W artykule przedstawiono wyniki analizy ilo¶ciowej dotycz±cej względnej warto¶ci składowej przeciwnej pr±du płyn±cego w uzwojeniach stojana generatorów synchronicznych pracuj±cych w układzie blokowym podczas zakłóceń niesymetrycznych po stronie górnego napięcia transformatora blokowego. Do zakłóceń tych należ±: praca niepełnofazowa przy przerwie w jednej fazie, przerwa w jednej z faz przy jednoczesnym zwarciu jednofazowym w tej fazie oraz jednofazowe zwarcie bezpo¶rednie i po¶rednie, tj. poprzez rezystancję przej¶cia w punkcie zwarciowym.
Zamieszczone wzory, jak i uzyskane wyniki analizy umożliwiaj± ocenić warunki pracy zabezpieczeń od asymetrii pr±dowej tudzież stopień zagrożenia dowola synchronicznego.

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 123