KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

feeder protection relay

Polish translation: terminal polowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feeder protection relay
Polish translation:terminal polowy
Entered by: Maciej Andrzejczak

19:56 Jul 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: feeder protection relay
tylko tyle...eletryka; przekaźnik zabezpieczeniowy zapewne ale dokładnie?

wiecej pod; www.abb.com/global/seitp/seitp328.nsf/ 0/b5b0866fe5cc3275c1256e440060e48e?OpenDocument - 17k
Maciej Andrzejczak
Poland
przekaznik zabezpieczenia pola zasilajacego
Explanation:
niestety link nie jest dostepny wiec stad brak kontekstu, oczywiscie feeder to moze byc podajnik/dozownik, ale rowniez pole zasilajace w rozdzielnicy.
Selected response from:

woglaza
Grading comment
OK!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przekaĽnik zabezpieczenia podajnika (dozownika)A.G.
3przekaznik zabezpieczenia pola zasilajacegowoglaza


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przekaĽnik zabezpieczenia podajnika (dozownika)


Explanation:
czego, to już musi być w tek¶cie

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski
14 mins
  -> shuk-ran

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przekaznik zabezpieczenia pola zasilajacego


Explanation:
niestety link nie jest dostepny wiec stad brak kontekstu, oczywiscie feeder to moze byc podajnik/dozownik, ale rowniez pole zasilajace w rozdzielnicy.

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Grading comment
OK!