KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

technology based in the EU

Polish translation: ...i została opracowana w krajach Unii Europejskiej.


09:50 Aug 10, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / biopaliwa
English term or phrase: technology based in the EU
Dokument dotyczący biomasy i biopaliw w UE.

Nie rozumiem tego kawałka:

The experts tell us that the technology to produce bio-fuels (...) already exists and >is based in the EU. Will we exploit our own technology or will the USA buy the rights from us?
tabor
Poland
Polish translation:...i została opracowana w krajach Unii Europejskiej.
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

DarekS
Grading comment
dziękuję DarkowiS, dziękuję Arkadiuszowi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1...i została opracowana w krajach Unii Europejskiej.
DarekS
4...technologia produkcji biopaliw (..) już istnieje i jest rozpowszechniona w krajach Unii Eur.
Arkadiusz Jasinski


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
technology based in the eu
...technologia produkcji biopaliw (..) już istnieje i jest rozpowszechniona w krajach Unii Eur.


Explanation:
Ja bym to przetłumaczył tak.

Arkadiusz Jasinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
technology based in the eu
...i została opracowana w krajach Unii Europejskiej.


Explanation:
Propozycja

DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję DarkowiS, dziękuję Arkadiuszowi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak: może pochodzi z UE (w kontekscie tych praw, które mają ew. kupować Ameyknie)
2 hrs
  -> Dzięki