KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

function pressure

Polish translation: cisnienie zadziałania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:function pressure
Polish translation:cisnienie zadziałania
Entered by: Marian Krzymiński

08:42 Feb 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: function pressure
jako nazwa tabeli
krzysiek
cisnienie zadziałania
Explanation:
rozumiem, że chodzi o urządzenia pneumatyczne, które działąją po osiagnięciu pewnego progowego cisnienia, np.: zawory bezpieczeństwa.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cisnienie zadziałania
Marian Krzymiński
3ciśnienie robocze
ironsz


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciśnienie robocze


Explanation:
trudno powiedzieć bez kontekstu, ale być może...

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cisnienie zadziałania


Explanation:
rozumiem, że chodzi o urządzenia pneumatyczne, które działąją po osiagnięciu pewnego progowego cisnienia, np.: zawory bezpieczeństwa.


    Reference: http://www.produkty.gazomet.pl/produkt.php?dzial=zabezpiecza...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 246