KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

voltage tapping

Polish translation: odczepy regulacyjne (dające możliwość zmiany napięcia)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:voltage tapping
Polish translation:odczepy regulacyjne (dające możliwość zmiany napięcia)
Entered by: Marian Krzymiński

17:35 Jun 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / sprężarka
English term or phrase: voltage tapping
The control circuit transformer has different voltage tappings.
No, tu już na pewno nic nie wiem.
bartek
odczepy regulacyjne (dające możliwość zmiany napięcia)
Explanation:
link poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2odczepy regulacyjne (dające możliwość zmiany napięcia)
Marian Krzymiński
4zaciski napięciowe_eP
4zaciski wyjściowe transformatora
Tomasz Poplawski
3pobieranie napięcia
greg606


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pobieranie napięcia


Explanation:
leksykonia

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-06-27 18:01:57 GMT)
--------------------------------------------------

nie wiem czy tu się odpowiada ale: w leksykonii dwa pojęcia voltage i tapping, leksykonia 5, tylko mnie nie załamuj że nie ma w nowszej wersji tych pojęć bo zamierzam ją kupić.... :) pozdrawiam

greg606
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Gregu? - mam przed oczyma memi Leksykonię 7 i kurczę nie widzę? Gdzie toto?

Asker: Voltage jest :) a tapping - el. zaczep (np. w transformatorach); odczep (uzwojenia) - I nic więcej na temat tappingu i elektryki :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Według słownika "dziękuję" to "thank you", "z" to "from", a "góra" to "mountain" - czy "dziękuję z góry" to będzie "thank you from a mountain"?;)) Poza tym mamy "tappings" - będą to "pobierania"?
3 days13 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaciski wyjściowe transformatora


Explanation:
Google:
http://www.google.com/search?hl=en&q=zaciski wyjściowe trans...
A ze zdania wynika, że to nie czynność, a element urządzenia

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaciski napięciowe


Explanation:
Moga byc tez i pradowe dla odroznienia.

_eP
PRO pts in category: 15

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
odczepy regulacyjne (dające możliwość zmiany napięcia)


Explanation:
link poniżej


    Reference: http://www.evzt.pl/index.php?idkat=3
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 246
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO - takie wyrażenie znam z doświadczenia.
11 hrs
  -> ja je również znam z własnego doświadczenia, dzięki

agree  leff
13 hrs
  -> dzięki