KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

unregulated affiliates

Polish translation: jednostki powiązane działające na rynku nieregulowanym


05:26 Oct 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: unregulated affiliates
"X has a broad range of experience representing electric utility companies, utility holding companies and their unregulated affiliates"

Podpowiedzcie please coś odpowiedniego...
pieprz
Polish translation:jednostki powiązane działające na rynku nieregulowanym
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki. Tak użyłam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4firmy powiązane nie podlegające regulacji
Jerzy Matwiejczuk
4jednostki powiązane działające na rynku nieregulowanym
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jednostki powiązane działające na rynku nieregulowanym


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Grading comment
Dzięki. Tak użyłam.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firmy powiązane nie podlegające regulacji


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 5 dni (2007-10-31 08:56:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sądzę, że te firmy zależne działają na rynku generalnie regulowanym (energii elektrycznej), ale same nie podlegają regulacji, w odróżnieniu od ich firm-matek.


    Reference: http://www.komunalne.info/repository/files/JAN_ZABIERZEWSKI....
Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 234