KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

high load fuel switchover requirements

Polish translation: przechodzenie na inne paliwo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuel switchover
Polish translation:przechodzenie na inne paliwo
Entered by: Polangmar

11:37 Feb 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: high load fuel switchover requirements
Major concern in Middle East & Africa, driving extended oil operations and high load fuel switchover requirements
Jest to część prezentacji, ten podpunkt dotyczy trendów na rynku i dostępności gazu.
Kaskaj
silne tendencje przechodzenia na inne paliwo (silne tendencje przechodzenia na paliwo gazowe)
Explanation:
Lub bardziej dosłownie (choć nie umiem tego wywnioskować z kontekstu):
- wysokie wymagania związane z przechodzeniem na inne paliwo
- wysokie wymagania związane z przechodzeniem na paliwo gazowe

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2008-02-17 23:54:24 GMT)
--------------------------------------------------

Z tekstów w sieci nie wynika, aby "high load fuel" stanowiło jakiś szczególny termin (tożsamość z "high energy fuel" jest chyba jeszcze mniej prawdopodobna). "High load" stanowi raczej wyrażenie samo w sobie: http://je.pl/ugmo .
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3silne tendencje przechodzenia na inne paliwo (silne tendencje przechodzenia na paliwo gazowe)Polangmar
3wymagania zwiażane z przełączaniem rodzaju paliwa..A.G.


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymagania zwiażane z przełączaniem rodzaju paliwa..


Explanation:
w warunkach wysokiego obciażenia

Gas-to-liquid fuel switchover is a complex process. To. prescribe the requirement of a gas-liquid fuel switchover as a. form of risk mitigation against gas ...
www.ema.gov.sg/.../FeedbackUL/20070926144726_1529_s_Respons...

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 123
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Przełączanie rodzaju paliwa kojarzy się bardziej z silnikiem niż z trendami na rynku. || Nie odnosiłem się do linku, lecz do sformułowania.:)
7 hrs
  -> link może rzeczywiście sugerować problemy z zasilaniem silników, ale miałem na myśli szerszy kontekst transportu paliw (ropy)

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
silne tendencje przechodzenia na inne paliwo (silne tendencje przechodzenia na paliwo gazowe)


Explanation:
Lub bardziej dosłownie (choć nie umiem tego wywnioskować z kontekstu):
- wysokie wymagania związane z przechodzeniem na inne paliwo
- wysokie wymagania związane z przechodzeniem na paliwo gazowe

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2008-02-17 23:54:24 GMT)
--------------------------------------------------

Z tekstów w sieci nie wynika, aby "high load fuel" stanowiło jakiś szczególny termin (tożsamość z "high energy fuel" jest chyba jeszcze mniej prawdopodobna). "High load" stanowi raczej wyrażenie samo w sobie: http://je.pl/ugmo .

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 516
Grading comment
Dziękuje!
Notes to answerer
Asker:

Asker: A czy to high load fuel to może być to samo co high energy fuel (paliwo wysokoenergetyczne)?Tekst dotyczy między innymi elektrowni.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: toś SE wymyślił! (silne tendencje); agree dla przechodzenia
3 days20 hrs
  -> http://je.pl/gqub :)) A jak inaczej?