KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

bunker feed

Polish translation: bunkier/silos z podajnikiem zasilajacym, bunkier zasilajacy


10:53 Aug 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Energy / Power Generation / biomasa
English term or phrase: bunker feed
BARDZO PILNE!! :)

Heat producer 2 incl. bunker feed

czy to jest podobne do zbiornika wgłębnego ?
zastanawiam się nad zbiornikiem zasilającym, ale zazwyczaj zasilającym pompy, nie wiem czy generator ciepła też :)

Dzięki!
Merix
Poland
Polish translation:bunkier/silos z podajnikiem zasilajacym, bunkier zasilajacy
Explanation:
http://www.talbotts.co.uk/BIOMASS BOILERS.pdf
biomasa jest podawana do kotla srubowym podajnikiem
Selected response from:

jerzy cieslik77
Poland
Grading comment
Dziękuję, o to to to chodziło :) W końcu otrzymałem feedback.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(wraz z) wlotem/zasilaniem zbiornika surowca/paliwa
Marian Krzymiński
4bunkier/silos z podajnikiem zasilajacym, bunkier zasilajacyjerzy cieslik77


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bunkier/silos z podajnikiem zasilajacym, bunkier zasilajacy


Explanation:
http://www.talbotts.co.uk/BIOMASS BOILERS.pdf
biomasa jest podawana do kotla srubowym podajnikiem

jerzy cieslik77
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję, o to to to chodziło :) W końcu otrzymałem feedback.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wraz z) wlotem/zasilaniem zbiornika surowca/paliwa


Explanation:
bunker to zbiornik paliwa, zwykle ciężkiego, (oleju opałowego, mazutu, itp)

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 246