KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

metered site

Polish translation: miejsce/punkt pomiarowy


12:54 Feb 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: metered site
direct agreement to deliver the gas to a specific metered site
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:miejsce/punkt pomiarowy
Explanation:
Miejsce, w którym możliwy jest pomiar ilości gazu
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opomiarowany odbiorca (punkt odbioru)mgas
4 +1miejsce/punkt pomiarowy
Michal Berski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
miejsce/punkt pomiarowy


Explanation:
Miejsce, w którym możliwy jest pomiar ilości gazu

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
2 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opomiarowany odbiorca (punkt odbioru)


Explanation:
chodzi o dostawę do odbiorcy (punktu odbioru) gazu wyposażonego w aparaturę pomiarową.
Niezbyt ładnie to brzmi po polsku, ale takie określenie jest w powszechnym uzyciu.

mgas
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: alternatyw± jest ryczałt
1 day2 hrs