KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

heating capacity

Polish translation: moc grzewcza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heating capacity
Polish translation:moc grzewcza
Entered by: agnes13mc

18:16 Feb 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: heating capacity
Context: "The installed heating capacity is not higher than 400kW."
agnes13mc
moc grzewcza
Explanation:
po prostu
"Moc grzewcza: 11,8 - 41,4 (kW) Max moc dla cwu: 39,1 (kW)"
http://www.gazownik.bielsko.pl/kotly.html

"Znamionowa moc grzewcza 40 kW Maksymalna moc grzewcza 43 kW"
http://www.konkretspj.com.pl/wypozyczalnia/

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-02-13 18:50:08 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie \'wydajność grzewcza\', ale takie określenie spotyka się częściej w urządzeniach klimatyzacyjnych
Selected response from:

leff
Grading comment
Tak jest. Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1moc grzewcza
leff
4wydajno¶ć pieca (grzewczego)
bartek
4moc grzewcza
Rafal Piotrowski


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moc grzewcza


Explanation:
5.500 linków w guglu

Rafal Piotrowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
moc grzewcza


Explanation:
po prostu
"Moc grzewcza: 11,8 - 41,4 (kW) Max moc dla cwu: 39,1 (kW)"
http://www.gazownik.bielsko.pl/kotly.html

"Znamionowa moc grzewcza 40 kW Maksymalna moc grzewcza 43 kW"
http://www.konkretspj.com.pl/wypozyczalnia/

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-02-13 18:50:08 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie \'wydajność grzewcza\', ale takie określenie spotyka się częściej w urządzeniach klimatyzacyjnych

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Tak jest. Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Piotrowski: hehehe :-)
0 min

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydajno¶ć pieca (grzewczego)


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-02-13 18:50:11 GMT)
--------------------------------------------------

.. wydajno¶ć grzewcza pieców akumulacyjnych dla pomieszczeń mieszkalnych o wysoko¶ci
2,5 m przy czasie ładowania 8+2 godzin na dobę. Typ pieca. moc [kW ...
www.novoterm.pl/piece.htm
... Kocioł olejowy W górnej czę¶ci pieca znajduje się wymiennik ciepła pobieraj±cy
ciepło z mieszaniny gazów i ... Wydajno¶ć grzewcza - 4,7 MW ciepła. ...
www.zwikprudnik.opalnet.pl/spalarnia_avedore.php

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 148