KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

useful life

Polish translation: trwałość użyteczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:useful life
Polish translation:trwałość użyteczna
Entered by: bartek

17:55 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: useful life
Context: " Gas heaters have a useful life of 5-8 years."
agnes13mc
trwalosc uzyteczna
Explanation:
Slownik NT

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-14 17:59:18 GMT)
--------------------------------------------------

przydatnosc uzytkowa - tez

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2005-02-14 19:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

.. i dopasowaniu do wymagań rynku” (EW Deming) „Przydatno¶ć użytkowa”
(JM Juran) W definicjach tych zwraca się uwagę na ...
www.ppj.mg.gov.pl/publikacje/przewiso9000.pdf

... Jako¶ć to stopień zaspokojenia potrzeb i spełnienia wymagań klienta. J. Juran:
Jako¶ć to przede wszystkim przydatno¶ć użytkowa. Ph. Crosby: ...
www.wizard.ae.krakow.pl/~tokarz1a/quality.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2trwalosc uzyteczna
bartek
5okres użytkowania
Aniol


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
okres użytkowania


Explanation:
znaczenie wynika z kontekstu

Aniol
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
trwalosc uzyteczna


Explanation:
Slownik NT

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-14 17:59:18 GMT)
--------------------------------------------------

przydatnosc uzytkowa - tez

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2005-02-14 19:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

.. i dopasowaniu do wymagań rynku” (EW Deming) „Przydatno¶ć użytkowa”
(JM Juran) W definicjach tych zwraca się uwagę na ...
www.ppj.mg.gov.pl/publikacje/przewiso9000.pdf

... Jako¶ć to stopień zaspokojenia potrzeb i spełnienia wymagań klienta. J. Juran:
Jako¶ć to przede wszystkim przydatno¶ć użytkowa. Ph. Crosby: ...
www.wizard.ae.krakow.pl/~tokarz1a/quality.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 148
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
7 hrs

agree  Monika Rozwarzewska
67 days