KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

facilities maintenance

Polish translation: dział utrzymania ruchu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:facilities maintenance
Polish translation:dział utrzymania ruchu
Entered by: Tomasz Niedbala

13:49 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: facilities maintenance
w zdaniu
Installation of our equipment is most often done by a facilities maintenance department

Dział utrzymania obiektów, dział eksploatacji obiektów ...?
Tomasz Niedbala
Poland
dział utrzymania ruchu
Explanation:
Transportu Wewnętrznego i DDD; Dział Gospodarczy; Dział Utrzymania Ruchu; Dział Energetyki Cieplnej; Dział Sprzętu Medycznego ... DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU ...
www.co.bydgoszcz.pl/pl/ start.php?g=9&id=2&menu=0 - 14k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Pasuje. Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dział utrzymania ruchuA.G.
3 +1utrzymanie infrastruktury
Adam Lankamer
3może tak?
allp


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
utrzymanie infrastruktury


Explanation:
jedna z wielu możliwych opcji

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: lub konserwacja
58 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
może tak?


Explanation:
wydział konserwacji obiektów

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-16 13:54:07 GMT)
--------------------------------------------------

ałbo po prostu: dział konserwacji

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  arletad: raczej nie obiektów, ograniczamy przez to wersję polską,
47 mins
  -> może być bez obiektów

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dział utrzymania ruchu


Explanation:
Transportu Wewnętrznego i DDD; Dział Gospodarczy; Dział Utrzymania Ruchu; Dział Energetyki Cieplnej; Dział Sprzętu Medycznego ... DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU ...
www.co.bydgoszcz.pl/pl/ start.php?g=9&id=2&menu=0 - 14k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 385
Grading comment
Pasuje. Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxM_M
1 hr
  -> dziękuję

agree  Joanna Rączka
2 hrs
  -> dziękuję