KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

S/N

Polish translation: numer seryjny


10:59 Jul 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: S/N
na maszynie jest plytka z wybitym oznaczeniem S/N
bartek
Polish translation:numer seryjny
Explanation:
lub też numer fabryczny
Selected response from:

Jacek Kościukiewicz
Poland
Grading comment
Biore, bo sensowne, ale ten moj Wloch ... chyba się machn±l i powtorzyl informację :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3numer seryjny
Jacek Kościukiewicz
2signal to noise (ratio)
PAS


Discussion entries: 6





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
s/n
numer seryjny


Explanation:
lub też numer fabryczny

Jacek Kościukiewicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Biore, bo sensowne, ale ten moj Wloch ... chyba się machn±l i powtorzyl informację :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda
3 mins

agree  Dorota Crates: tak - serial number, czyli numer seryjny
45 mins

agree  Mariusz Studzinski
1 hr

11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
s/n
signal to noise (ratio)


Explanation:
ale jaka to maszyna i płytka i czy stosunek sygnału do szumu ma coś z tym wspólnego...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-07-22 11:11:31 GMT)
--------------------------------------------------

aha - papierosy. dziękuję, jednak postoję

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dorota Crates: ...chociaz palacze tez duzo szumu robia:)))...i sygnaly dymne
37 mins
  -> za dużo...