KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

burning test

Polish translation: test wypalania/przepalania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:burning test
Polish translation:test wypalania/przepalania
Entered by: Jacek Kościukiewicz

08:49 Jul 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: burning test
The Laser device allows three different operating modes:
beam alignment, burning test, production. The first two modes allow, during the group installation phase, orienting the correct path of the beam. The alignment of the ray consists in addressing the beam emitted by the source exactly along the rotation axis of the scanning optical head. This operation is of basis importance as the linearity of the perforation produced on the cigarette depends on the correct alignment of the ray with the axis of the scanning head. The alignment operations are carried out with the laser diode. The burning test allows generating power pulses with CO2, at the end of the alignment with the laser diode, it is necessary to check the actual geometry and position of the CO2 ray.
bartek
test wypalania/przepalania
Explanation:
jak wypalanie płyty CD, w tm przypadku myślę, że laser stosowany jest do cięcia więc może adekwatne będzie uzycie "test ciecia"
Selected response from:

Jacek Kościukiewicz
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1test wypalania/przepalania
Jacek Kościukiewicz
3test spalania (papierosa)
petrolhead


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
test wypalania/przepalania


Explanation:
jak wypalanie płyty CD, w tm przypadku myślę, że laser stosowany jest do cięcia więc może adekwatne będzie uzycie "test ciecia"

Jacek Kościukiewicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: Test wypalania DVD dał negatywne wyniki: DVD+R nie był czyt
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
test spalania (papierosa)


Explanation:
Sprawdź, czy może to Ci bardziej nie pasuje:

"Wentylacja filtra papierosowego jest jednym ze sposobów na obniżenie ilości substancji smolistych w dymie papierosowym (których pomiar dokonywany jest przy użyciu standardowych testów za pomocą maszyn do spalania)."

a także:

"Bez względu na rodzaj papierosa spalanie przy użyciu maszyny odbywa się zawsze w identyczny sposób. Przykładowo, w metodzie FTC maszyna zaciąga się przez dwie sekundy, konkretną objętością (35 ml) dymu, co minutę, a papieros musi być włożony na określoną głębokość filtra. Przy innych metodach stosowane są podobne parametry.

Tego typu testy nigdy nie miały za zadanie odzwierciedlanie tego, co i jak w rzeczywistości wdychają palacze. W 1967 roku, po zakończeniu prób swojej aktualnej metody, FTC oświadczyła, że "żaden test nie może dokładnie skopiować warunków palenia papierosa przez człowieka, a o żadnej z metod nie można powiedzieć, że jest dobra albo zła. Celem testów jest określenie nie ilości substancji smolistych i nikotyny wdychanych przez osobę palącą, a jedynie ilości substancji smolistych i nikotyny uzyskiwanych podczas spalania papierosa przez maszynę zgodnie z daną metodą". Link po prawej stronie prowadzi do artykułu prasowego FTC z 1967, opisującego ograniczenia badań, przy zastosowaniu standardowej maszyny do spalania."

http://www.philipmorrisinternational.com/pages/pol/smoking/T...

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 99