KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

bridge truck

Polish translation: dżwig samochodowy (przystosowany do przewozu przęseł mostowych)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bridge truck
Polish translation:dżwig samochodowy (przystosowany do przewozu przęseł mostowych)
Entered by: bartek

16:15 Jul 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: bridge truck
jakis podnosnik, krory moge stosować zamiennie z suwnica pomostowa
bartek
sdżwig samochodowy (przystosowany do przewozu przęseł mostowych)
Explanation:

Co¶ jak czołg mostowy, ale wyglada, ze tylko w wci±gark±.
(suwnica mostowa wpusciła w maliny!)
> Other than launching bridge boats, are these trucks useful for
> anything the way they are? David Doyle description mentions a
> pallet to transport BEBs?

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 47 mins (2005-07-24 09:03:13 GMT)
--------------------------------------------------

to wyżej - to o bridge truck
Selected response from:

A.G.
Grading comment
to co ten crane (bridge potraktowalam jako element jego nazwy) tam robi. Wr>>>> dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dźwignicarobwoj
3sdżwig samochodowy (przystosowany do przewozu przęseł mostowych)A.G.


Discussion entries: 2





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sdżwig samochodowy (przystosowany do przewozu przęseł mostowych)


Explanation:

Co¶ jak czołg mostowy, ale wyglada, ze tylko w wci±gark±.
(suwnica mostowa wpusciła w maliny!)
> Other than launching bridge boats, are these trucks useful for
> anything the way they are? David Doyle description mentions a
> pallet to transport BEBs?

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 47 mins (2005-07-24 09:03:13 GMT)
--------------------------------------------------

to wyżej - to o bridge truck

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 385
Grading comment
to co ten crane (bridge potraktowalam jako element jego nazwy) tam robi. Wr>>>> dzięki :-)

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dźwignica


Explanation:
..czytaj dowolna dźwignica. Zdanie które pani podała przetłumaczył bym tak: "Zwrócić należy szczególną uwagę mocując AF12 na płycie wsporczej lasera, (źródła światła laserowego - według włocha bardziej kwieciście, a według nas lepiej bo więcej znaków) w rzeczywistości zastosować należy do tego dżwignicę lub podnośnik.
Moja uwaga: Chodzi o to że to jest ciężkie i co będzie pod ręką należy stosować, ale nie jest to bardzo ciężkie, aby wjeżdżać jakimiś specjalnymi dźwigami samo9chodowymi (jak będą pod ręką można stosować. Powodzenia z próbki którą pani podała tekst nie jest najgrszy.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 157