KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

burner regimes

Polish translation: warunki pracy palników, reżim pracy palników


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:burner regime
Polish translation:warunki pracy palników, reżim pracy palników
Entered by: Polangmar

14:31 Apr 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / myjnie/tunele przemyslowe
English term or phrase: burner regimes
Tangible benefits:

TANKS > Higher heat retention

> Lower ongoing burner regimes
> Faster startups in the morning

Calosc pochodzi z tekstu na temat tuneli do przygotowywania powierzchni metali (obrobka wstepna). W takiej myjni/tunelu metale sa odtluszczane, fosforanowane, pokrywane roznymi powlokami. Te tunele po ang. to pretreatment washer. Dla mnie to jest bardziej myjnia do obrobki wstepnej, jednak klient chce tunel.

Z gory dziekuje!
Maja Źróbecka, MITI
Poland
warunki pracy palników, reżim pracy palników
Explanation:
- Korzystniejsze wynikowe warunki pracy palników
- Korzystniejszy wynikowy reżim pracy palników

Palniki zostają te same, więc wymagania ich dotyczące raczej nie będą się zmieniać.

http://tinyurl.com/4fxboa
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1warunki pracy palników, reżim pracy palnikówPolangmar
4parametry pracy palnika
Marian Krzymiński
4wymagania dotyczące palnikówrobwoj


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wymagania dotyczące palników


Explanation:
np. tak

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 157

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
warunki pracy palników, reżim pracy palników


Explanation:
- Korzystniejsze wynikowe warunki pracy palników
- Korzystniejszy wynikowy reżim pracy palników

Palniki zostają te same, więc wymagania ich dotyczące raczej nie będą się zmieniać.

http://tinyurl.com/4fxboa

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 565
Grading comment
Bardzo dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.
2 days3 hrs
  -> Dziękuję.:)

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parametry pracy palnika


Explanation:
Patrz linki poniżej


    Reference: http://term-soft.pl/252.html?*session*id*key*=*session*id*va...
    Reference: http://www.ogrzewnictwo.pl/index.php?akt_cms=152&cms=295
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 284

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Parametry pracy dotyczą samego palnika (i są zwykle ustawialne), a tu chodzi raczej o warunki jego pracy, które stwarza otoczenie.
1 day1 hr