KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

hub plunger / plunger

Polish translation: tłoczyska siłownika hydraulicznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hub plunger / plunger
Polish translation:tłoczyska siłownika hydraulicznego
Entered by: mevah

12:45 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: hub plunger / plunger
Rozwiązania techniczne: Hubplunger wprowadzone na stalowni w niemieckiej hucie.
Cóz to może być???
mevah
tłoczyska siłownika hydraulicznego
Explanation:
IMHO, męczy mnie hub stąd stopień pewności niski
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nurnik, nurnik skokowy?jerzy cieslik77
3tłoczyska siłownika hydraulicznego
Marian Krzymiński


Discussion entries: 4





  

Answers


3 days8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tłoczyska siłownika hydraulicznego


Explanation:
IMHO, męczy mnie hub stąd stopień pewności niski

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 284

3 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nurnik, nurnik skokowy?


Explanation:
nurnik nie tloczysko to roznica

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-07-15 14:14:39 GMT)
--------------------------------------------------

nurnik nie tlok czyli np w cylindrze hydr. dziala jednostronnie a nie jak tlok w obie strony porusza sie pod cisnieniem hydr.
google pokazuje pompy nurnikowe gdzue nurnik poruszany jest przez mechanizm korbowy zasysajac i tloczac ciecz

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40