KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

cartridge seal

Polish translation: kasetowe uszczelnienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cartridge seal
Polish translation:kasetowe uszczelnienie
Entered by: EnglishDirect

20:53 Sep 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / POMPY
English term or phrase: cartridge seal
Opisywana jest pompa wraz z jej mnóstwem zalet. Oto jedna z nich:

Cartridge seal from 2,0 kW

TIA
EnglishDirect
kasetowe uszczelnienie
Explanation:
"Unikalne kasetowe uszczelnienie wału Stosowane uszczelnienie wału, składające się z dwóch oddzielnych uszczelnień machanicznych, zastąpiono uszczelnieniem w postaci pojedynczej kasety zawierającej
dwa uszczelnienia."

http://www.grundfos.pl/web/homepl.nsf/f50434e7247b06abc1256e...$FILE/ATTL340C/SEV%20SE1%20do%201,1_%2011kW_u.pdf
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uszczelnienie pakietowe
literary
4kasetowe uszczelnienieArrakis


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kasetowe uszczelnienie


Explanation:
"Unikalne kasetowe uszczelnienie wału Stosowane uszczelnienie wału, składające się z dwóch oddzielnych uszczelnień machanicznych, zastąpiono uszczelnieniem w postaci pojedynczej kasety zawierającej
dwa uszczelnienia."

http://www.grundfos.pl/web/homepl.nsf/f50434e7247b06abc1256e...$FILE/ATTL340C/SEV%20SE1%20do%201,1_%2011kW_u.pdf

Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Dziękuję.

1065 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uszczelnienie pakietowe


Explanation:
z odpowiedzi w drugą stronę

literary
Native speaker of: Native in PolishPolish