KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

latch bolt

Polish translation: śruba z pokrętłem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latch bolt
Polish translation:śruba z pokrętłem
Entered by: EnglishDirect

21:06 Sep 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / POMPY
English term or phrase: latch bolt
• Two latch bolts only for motor unit release from volute
EnglishDirect
śruba z pokrętłem
Explanation:
latch bolt i latch nut to odpowiednio śruba i nakrętka z pokrętłem,
czyli wystarczy ręka, nie jest potrzebny klucz
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4śruba z pokrętłem
Andrzej Lejman
3rygiel zatrzaskowy
Maciek Drobka


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śruba z pokrętłem


Explanation:
latch bolt i latch nut to odpowiednio śruba i nakrętka z pokrętłem,
czyli wystarczy ręka, nie jest potrzebny klucz

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 67
Grading comment
Dziękuję.

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rygiel zatrzaskowy


Explanation:
ew. zasuwa zatrzaskowa

Zwłaszcza zdjęcia 'zasuwy zatrzaskowej' wyglądaja w Guglu tak, jak 'latch bolts' na angielskich stronach.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-09-09 05:46:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Po przejrzeniu kilku przykładów w internecie na 'latch nut' mam spore wątpliwości co do wybranej odpowiedzi. Na przykład:
http://tinyurl.com/5tepg8
http://tinyurl.com/6r3tck

Nie wygląda mi to na 'nakrętkę z pokrętłem', jakkolwiek miałoby to wyglądać.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: POMPY, nie zamki drzwiowe. Ale może to jest i to... :)
23 mins