KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

p-tube

Polish translation: P rurka


08:30 Mar 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / gas burners
English term or phrase: p-tube
gas burner installation
Józef Kwasniak
Polish translation:P rurka
Explanation:
rzeczywiście stanowi najprostszy rodzaj manometru, czyli służy do pomiaru ciśnienia, ale nie ma potrzeby o tym pisac w tłumaczeniu.
Selected response from:

barwin
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5P rurkabarwin
3rurka pomiarowa (do pobrania ciśnienia )???amat


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rurka pomiarowa (do pobrania ciśnienia )???


Explanation:
przyp.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
P rurka


Explanation:
rzeczywiście stanowi najprostszy rodzaj manometru, czyli służy do pomiaru ciśnienia, ale nie ma potrzeby o tym pisac w tłumaczeniu.


    Reference: http://www.mech.pk.edu.pl/~TERMA/pytania.html
barwin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję