KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

higher resolution power control

Polish translation: układ regulacji mocy o wysokiej rozdzielczości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:higher resolution power control
Polish translation:układ regulacji mocy o wysokiej rozdzielczości
Entered by: Józef Kwasniak

06:33 Mar 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / heater
English term or phrase: higher resolution power control
brak
Józef Kwasniak
układ regulacji mocy o wysokiej rozdzielczości
Explanation:
jeżeli grzejnik, to pewnie w efekcie chodzi o regulację temperatury z dokładnością/rozdzielczością np. do 1 stopnia
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1układ regulacji mocy o wysokiej rozdzielczości
Andrzej Mierzejewski
4regulacja mocy o większej liczbie zakresów / stopni
Andrzej Lejman
4sterowanie zasilaniem z dużą rozdzielczościąamat
3 -1szczegółowsza kontrola zasilaniaWitold Raczynski


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sterowanie zasilaniem z dużą rozdzielczością


Explanation:
tłumaczenie dosłowne

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
szczegółowsza kontrola zasilania


Explanation:
pozdrawiam

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: "szczegółowsza"? no nieeeee, technicy tak nie mówią :-((
1 hr

neutral  Andrzej Lejman: to podejście literackie, a nie techniczne
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
regulacja mocy o większej liczbie zakresów / stopni


Explanation:
jeżeli to jest grzejnik, to można z całą pewnością przyjąć, że chodzi o regulację mocy. Z kolei "resolution", czyli dosłownie rozdzielczość, w tym przypadku przekłada się na większą dokładność tej regulacj, na przykład zamiast 50/100% jest pięć stopni regulacji.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 67

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
układ regulacji mocy o wysokiej rozdzielczości


Explanation:
jeżeli grzejnik, to pewnie w efekcie chodzi o regulację temperatury z dokładnością/rozdzielczością np. do 1 stopnia

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 239
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  medyk: "większa/zwiększona rozdzielczo¶ć sterowania moc± [grzejnika]" - popieram wyja¶nienie do propozycji
3 hrs