KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

cut-off capacity

Polish translation: zdolnośc do przenoszenia prądu chwilowego w chwili zadziałania bezpiecznika


10:51 Feb 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / cellophaner
English term or phrase: cut-off capacity
Make sure that the short circuit intensity at the connection clamps of the main switch is compatible with its cut-off capacity. Make sure that the values of the frequency of the machine power supply voltage (see plate on the electrical cabinet) correspond to the power supply net values.
bartek
Polish translation:zdolnośc do przenoszenia prądu chwilowego w chwili zadziałania bezpiecznika
Explanation:
IEV (Intern. Electr. Voc.) cut off current: prąd ograniczony - największa watosc chwilowa prądu osiągna w obwodzie podczas wyłączania zwarcia przez bezpiecznik.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2005-02-22 11:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

zdolnośc w sensie najwiekszej wartosci chwilowej prądu. To nie jest możliwosć,to jest wartosc w Amperach
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zdolnośc do przenoszenia prądu chwilowego w chwili zadziałania bezpiecznikaA.G.
4mozliwosci przerywania obwodu/wylaczenia pradu
atche84


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mozliwosci przerywania obwodu/wylaczenia pradu


Explanation:
wylacznik powinien wylaczac przy natezeniu pradu wiekszym niz prad zwarcia, aby uniknac zadzialania bepiecznikow i wylaczenia maszyny

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 54

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdolnośc do przenoszenia prądu chwilowego w chwili zadziałania bezpiecznika


Explanation:
IEV (Intern. Electr. Voc.) cut off current: prąd ograniczony - największa watosc chwilowa prądu osiągna w obwodzie podczas wyłączania zwarcia przez bezpiecznik.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2005-02-22 11:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

zdolnośc w sensie najwiekszej wartosci chwilowej prądu. To nie jest możliwosć,to jest wartosc w Amperach

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 385
Grading comment
Dzięki :-)