KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

peripheral aircraft apron site protection systems

Polish translation: Zewnętrzny system ochrony płyty postojowej dla statków powietrznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peripheral aircraft apron site protection systems
Polish translation:Zewnętrzny system ochrony płyty postojowej dla statków powietrznych
Entered by: Marta van der Hoeven

15:43 May 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: peripheral aircraft apron site protection systems
przedmiot umowy
(...) for the supply and installation of peripheral aircraft apron site protection system
Marta van der Hoeven
United States
Zewnętrzny system ochrony płyty postojowej dla statków powietrznych
Explanation:
"Apron " to płyta postojowa (pot. "stojanka).
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Zewnętrzny system ochrony płyty postojowej dla statków powietrznychWitold
3miejscowy system ochrony zapasowej (zewnętrznej) płyty lotniskaMorientes


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miejscowy system ochrony zapasowej (zewnętrznej) płyty lotniska


Explanation:
lub zapasowego (zewnętrznego) pasa startowego, do wyboru zależnie od kontekstu. To moja propozycja. Pozdrawiam

Morientes
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zewnętrzny system ochrony płyty postojowej dla statków powietrznych


Explanation:
"Apron " to płyta postojowa (pot. "stojanka).

Witold
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
5 hrs