KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

Downshot Boiler Units

Polish translation: trochę jeszcze tzeba pokombinować


12:23 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Downshot Boiler Units
W zakresie kontraktu dot. kotłów
Ksymek
Polish translation:trochę jeszcze tzeba pokombinować
Explanation:
down-shot burner to "palnik stropowy" lub "palnik U-owy" (płomień skierowany jest w dół)
boiler unit to "agregat kotłowy", czyli cały kocioł + wszystkie urządzenia pomocnicze.
(definicje ze słownika terminologicznego elektroenergetyki)

nie bardzo tylko widzę, jak pogodzić cały agregat z faktem, że jest skierowany w dół - przytwierdzony do stropu?
Selected response from:

PAS
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1trochę jeszcze tzeba pokombinować
PAS
3agregat kotłowy z palnikiem U-owym (płomień skierowany jest w dół)
DarekS


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
downshot boiler units
trochę jeszcze tzeba pokombinować


Explanation:
down-shot burner to "palnik stropowy" lub "palnik U-owy" (płomień skierowany jest w dół)
boiler unit to "agregat kotłowy", czyli cały kocioł + wszystkie urządzenia pomocnicze.
(definicje ze słownika terminologicznego elektroenergetyki)

nie bardzo tylko widzę, jak pogodzić cały agregat z faktem, że jest skierowany w dół - przytwierdzony do stropu?

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
4 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
downshot boiler units
agregat kotłowy z palnikiem U-owym (płomień skierowany jest w dół)


Explanation:
Według tego co napisał PAS

DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47