KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

heat discharge tank

Polish translation: zbiornik akumulacyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat discharge tank
Polish translation:zbiornik akumulacyjny

15:35 Jul 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / greenhouse
English term or phrase: heat discharge tank
Inny tłumacz nazwał w tym samym tłumaczeniu 'heat discharge' transportem ciepła. Ale tu jest jeszcze 'tank'...
Tekst dotyczy urządzeń grzewczych w szklarni
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
zbiornik akumulacyjny
Explanation:
INSTALSYSTEM - Magazynowanie ciepła. Sterowanie kotłami co na ...
Wówczas funkcję ogrzewania domu przejmuje zbiornik akumulacyjny. Kocioł pod­cza nominalnej pracy magazynuje ciepło w zbiorniku, aby utrzymaç sta­ł± ...
www.instalsystem.pl/document,,id,20001.html - 50k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Wybieram tę odpowiedź, dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zbiornik spustowy ciepłaUrszula Z?tek
3zbiornik akumulacyjnyA.G.


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zbiornik spustowy ciepła


Explanation:
heat discharge tłumaczony jest jako "zrzut ciepła", natomiast discharge tank jako "zbiornik spustowy" (leksykonia techniczna)

Urszula Z?tek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski: proponuję jednak zbiornik zrzutu ciepła - "spustowy" kojarzy mi się z cieczą
27 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zbiornik akumulacyjny


Explanation:
INSTALSYSTEM - Magazynowanie ciepła. Sterowanie kotłami co na ...
Wówczas funkcję ogrzewania domu przejmuje zbiornik akumulacyjny. Kocioł pod­cza nominalnej pracy magazynuje ciepło w zbiorniku, aby utrzymaç sta­ł± ...
www.instalsystem.pl/document,,id,20001.html - 50k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Grading comment
Wybieram tę odpowiedź, dziękuję!