KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

clever fittings

Polish translation: praktyczne elementy złączne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clever fittings
Polish translation:praktyczne elementy złączne
Entered by: robwoj

16:52 Feb 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: clever fittings
The clever fittings don't require screws and it takes only 5 minutes to fit the oven in.

Chodzi o wbudowanie kuchenki mikrofalowej w szafkę. Jak nazwać te "fittings"?
Joanna Borowska
Poland
praktyczne elementy złączne
Explanation:
praktyczne, pomysłowe, łatwe do zainstalowania itd
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dzięki, tak będzie najlepiej!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1łatwe w użyciu
Andrzej Lejman
4 +1zmyslny osprzetmrall
3 +1praktyczne elementy złącznerobwoj
4 -1"madre"/"inteligentne" elementy mocujacelegato
3elementy mocujące / mocowania
Michał Wiśniewski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
praktyczne elementy złączne


Explanation:
praktyczne, pomysłowe, łatwe do zainstalowania itd

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 531
Grading comment
Dzięki, tak będzie najlepiej!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: moze praktyczne elementy szybkozlaczne (Joasia mowi o 5 minutach)
2 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elementy mocujące / mocowania


Explanation:
a jak wyglądają te fittings?

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: No wanie ebym to ja wiedziaa! Mam niedugo dosta film do tekstu, to moe co si wyjani.


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
"madre"/"inteligentne" elementy mocujace


Explanation:
.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: bez przesady
8 mins
  -> O.k., o.k.!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
łatwe w użyciu


Explanation:
zachowajmy umiar i proporcje.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 239

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  goodline: łatwe w montażu ?, (nie wiem czemu, ale " łatwe w użyciu" kojarzy mi się z: "przyjemne w dotyku" :-)
3 days22 hrs
  -> rzeczywi¶cie, trudno znaleĽć logiczny zwi±zek ;-)

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zmyslny osprzet


Explanation:


mrall
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: "Zmyslny", to jest to
3 days2 hrs