KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

lncrement

Polish translation: zwiększenie


12:09 Feb 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / papierosnica Italian style
English term or phrase: lncrement
Function key F4 enables the increment of the stamp unwinding speed value.

Co sie dzieje z ta wartoscia? impulsowo?
bartek
Polish translation:zwiększenie
Explanation:
po prostu
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Biore chlopski rozum - dzieki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5zwiększenie
Andrzej Lejman
3 +2przyrost
Agnieszka Dziołak


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
zwiększenie


Explanation:
po prostu

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 239
Grading comment
Biore chlopski rozum - dzieki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: i na chłopski rozum :-)
2 mins

agree  Witold Wiechowski
37 mins

agree  Ryszard Matuszewski
49 mins

agree  Magda Dziadosz: ano
1 hr

agree  petrolhead: a może zwiększenie o stałą wartość; a może jest tam np. jakaś podziałka??
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
przyrost


Explanation:
umożliwia/powoduje przyrost wartości (tak mi się wydaje, ze o to chodzi)

w terminologii matematycznej 'increment' to własnie przyrost

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2006-02-24 12:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

www.wszpwn.com.pl/files/programy-komp/ wykresy/wykresy-gimnazjum/wykresy-fl-p.htm
'Kierunek każdej funkcji określony jest przez współczynnik kierunkowy a, który oznacza przyrost wartości funkcji przypadający na jednostkę przyrostu ...'

Agnieszka Dziołak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: przyrost skokowy
1 hr

agree  Iza Szczypka: też bym była za skokowym (o jedną podziałkę), ale to Włosi, więc nie wiem
2 hrs