KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

step value

Polish translation: wielkość kroku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:step value
Polish translation:wielkość kroku
Entered by: bartek

11:47 Feb 25, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / papierosnica Italian style
English term or phrase: step value
Step value of the wrap line corresponding to the stamp alignment check on the wheel.
jestem przy synchonizacji poszczegolnych grup linii produkcyjnej papierosow.
Step value występuje mi po raz pierwszy i jak na razie ostatni (nie powtarza się do końca bieżacego batcha)
bartek
wielkość kroku
Explanation:
normalne określenie w technice
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wielkość kroku
leff
4wartość/wielkość zwiększenia/przyrostu
petrolhead
4wielkość skoku
Andrzej Lejman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wielkość skoku


Explanation:
Jak sobie próbuję to wyobrazić, to tak mi wychodzi

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 239

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wartość/wielkość zwiększenia/przyrostu


Explanation:
Masz to tylko raz, bo może gdzie indziej występuje "increment"??

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wielkość kroku


Explanation:
normalne określenie w technice

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Dzięki :-)