KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

power shower

Polish translation: natrysk wysokociśnienowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power shower
Polish translation:natrysk wysokociśnienowy
Entered by: Rafal Korycinski

10:26 Oct 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Engineering (general) / prysznic
English term or phrase: power shower
jak tutaj
http://tinyurl.com/stzba
bartek
natrysk wysokociśnienowy
Explanation:
taki Karcher dla ciała :-)
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ciśnieniowa bateria prysznicowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3natrysk wysokociśnienowy
Rafal Korycinski
3prysznic (natrysk) pod bardzo dużym ciśnieniem wody
Marquis


Discussion entries: 2





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prysznic (natrysk) pod bardzo dużym ciśnieniem wody


Explanation:
Może tat :-)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-10-22 10:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

znaczy tak.....nie tat

Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marcin Wierzbicki: opis pod podanym linkiem mówi, że to coś więcej niż po prostu silny natrysk... nie ma łatwo :) ja niestety bez propozycji
1 hr
  -> Zimna, czy gorąca i z regulatorem ciśnienia czy bez - tez prysznic

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
natrysk wysokociśnienowy


Explanation:
taki Karcher dla ciała :-)

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 93
Grading comment
Dzięki :-)

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciśnieniowa bateria prysznicowa


Explanation:
dla mnie (w polskim) to przede wszystkim bateria prysznicowa i do tego dodałbym coś co wskazuje, że zwiększa ono ciśnienie.

Analogicznie do myjka ciśnieniowa

może coś jeszcze wymyślę, ale to dopiero jutro

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195