KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

TUV light

Polish translation: Lampa ultrafioletowa typu TUV


11:45 Oct 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Engineering (general) / garownia
English term or phrase: TUV light
nic nie mam, oprócz tego, że na angielski tłumaczył Holender.
A nie wiem nic, dlatego że jest to polecenie ekranowe. Plik w Excelu i ciemno przed oczami . Całość:
Switch off delay TUV lights:
bartek
Polish translation:Lampa ultrafioletowa typu TUV
Explanation:
To jest chyba nazwa własna.
M

We are an agent of philips ultra violet lamps. Here are some model and sries of UV lamps. TUV 4W, TUV 6W, TUV 8W, TUV 11W, TUV 16W, TUV 10W, TUV 15W, ...
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Lampa ultrafioletowa typu TUV
maciejm
3rurowa lampa ultrafioletowa (nadfioletowa)woglaza


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tuv light
Lampa ultrafioletowa typu TUV


Explanation:
To jest chyba nazwa własna.
M

We are an agent of philips ultra violet lamps. Here are some model and sries of UV lamps. TUV 4W, TUV 6W, TUV 8W, TUV 11W, TUV 16W, TUV 10W, TUV 15W, ...



    Reference: http://www.alibaba.com/catalog/11584874/Philips_Ultra_Violet...
    Reference: http://www.traffo.pl/a_ofer.html
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 116
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: bez 100% pewności. Prawdopodobnie T = tube albo twin = dwie równoległe rurki
12 mins
  -> Dzięki

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tuv light
rurowa lampa ultrafioletowa (nadfioletowa)


Explanation:
TUV - tubular ultraviolet.
Powinno byc raczej "lamp" lub "bulb" ale "light" tez jest potocznie akceptowalne.
A moze powinno byc: swiatlo z rurowej lampy ultrafioletowej?

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99