KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

oxide scale

Polish translation: zendra


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oxide scale
Polish translation:zendra
Entered by: Marian Krzymiński

18:17 Mar 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: oxide scale
Dyszę do sprężonego powietrza zastosowano w stalowni do zdmuchiwania (usuwania) ***oxide scale***.
Piotr Makuch
Poland
zendra
Explanation:
Link poniżej

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2007-03-24 18:56:38 GMT)
--------------------------------------------------

Opcjonalnie: ZGORZELINA , zendra
produkt korozji żelaza lub stali w postaci powierzchniowej warstwy tlenków żelaza; powstaje w wys. temp. w wyniku działania gazów utleniających
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
W sumie szczegóły (których zresztą nie pojmuję - zendra, zgorzelina?) nie są w tym kontekście najistotniejsze. Chodzi przede wszystkim o podanie przykładu zastosowania dysz do sprężonego powietrza. Dlatego cztery punkty dla pierwszej osoby.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zendra
Michal Berski
4zgorzelina (zendra) tlenkowarobwoj
4zendra
Marian Krzymiński


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zendra


Explanation:
.


    Reference: http://portalwiedzy.onet.pl/96679,,,,zendra,haslo.html
Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
22 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zendra


Explanation:
Link poniżej

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2007-03-24 18:56:38 GMT)
--------------------------------------------------

Opcjonalnie: ZGORZELINA , zendra
produkt korozji żelaza lub stali w postaci powierzchniowej warstwy tlenków żelaza; powstaje w wys. temp. w wyniku działania gazów utleniających



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Toll_road
Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82
Grading comment
W sumie szczegóły (których zresztą nie pojmuję - zendra, zgorzelina?) nie są w tym kontekście najistotniejsze. Chodzi przede wszystkim o podanie przykładu zastosowania dysz do sprężonego powietrza. Dlatego cztery punkty dla pierwszej osoby.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: link nie ten
1 min
  -> Dzieki!

1 day27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgorzelina (zendra) tlenkowa


Explanation:
może być także inna (ta zendra)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 531