KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

hydraulic bottle jack

Polish translation: podnośnik hyrauliczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydraulic bottle jack
Polish translation:podnośnik hyrauliczny
Entered by: Marian Krzymiński

10:25 Mar 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: hydraulic bottle jack
widoczny tutaj http://tinyurl.com/2dxjjf

a konkretnie 2 Ton Hydraulic Bottle Jack
bartek
podnośnik hyrauliczny
Explanation:
2 tonowy to z pewnością do ciężarówek

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-28 10:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

Siłownik hudrauliczny podnośnika przypomina kształtem butelkę
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2podnośnik hyrauliczny
Marian Krzymiński
4podnosnik butelkowyA.G.


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
podnośnik hyrauliczny


Explanation:
2 tonowy to z pewnością do ciężarówek

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-28 10:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

Siłownik hudrauliczny podnośnika przypomina kształtem butelkę


    Reference: http://cgi.ebay.pl/Podno-nik-hydrauliczny-10-ton-SUPER-CENA_...
Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
1 hr
  -> thnx

agree  yastee: jeśli koniecznie musi być "bottle" to proponuję "z siłownikiem cylindrycznym" ale ja bym to pominął i zostawił tak jak proponuje Marian
4 hrs
  -> Dzięki;o),

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podnosnik butelkowy


Explanation:
moze być hydrauliczny, może śrubowy: korpus ma w kształcie butelki

Podnośnik teleskopowy butelkowy
Podnośnik teleskopowy butelkowy: System kontroli ochraniający podnośnik przed przeładowaniem.
www.logismarket.pl/saf-italia-srl/podnonik-teleskopowy-bute... - 22k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-03-28 11:06:46 GMT)
--------------------------------------------------

tu: hydraruliczny butelkowy

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-28 13:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

Podnośnik Butelkowy 5T
Podnośnik Butelkowy 50T, Zapytaj o cenę. Podnośnik Butelkowy 20T, Zapytaj o cenę. Podnośnik Butelkowy 3T, Zapytaj o cenę. Podnośnik Butelkowy 2T, Zapytaj o ...
www.basspolska.com/go/_info/?id=381 - 36k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764