KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

gaffer tape

Polish translation: gaffa taśma


11:22 Jul 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: gaffer tape
Potrzebuję polskiej nazwy, jeśli jest. Wiem, co to jest, do czego służy itd., ale czy jest spolszczone?
bartek
Polish translation:gaffa taśma
Explanation:
najczęściej jest używane takie określenie. Choć można też spotkać 'taśma gaffer', a nawet 'taśma gaferska'.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gaffa taśma
leff
5lassotaśma, szeroka taśma samoprzylepna z tekstylnym przeplotemAgnieszka Skibinska


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lassotaśma, szeroka taśma samoprzylepna z tekstylnym przeplotem


Explanation:
Inaczej zwana duct tape. W Polsce podobnym produktem jest Power tape. Srebna, bardzo wytrzymala tasma samoprzylepna.


    Reference: http://www.ling.pl/index.jsp#dict46
Agnieszka Skibinska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gaffa taśma


Explanation:
najczęściej jest używane takie określenie. Choć można też spotkać 'taśma gaffer', a nawet 'taśma gaferska'.

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski: Ostatnio, jak w kabinie urwał mi się przełącznik od mikrofonu, technik powiedział że "sklei gaferem".
1 day6 hrs