KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

a MCA approved light

Polish translation: lampa błyskowa z certyfikatem MCA


14:22 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / seamanship
English term or phrase: a MCA approved light
Students must wear a minimum 150 Newton Lifejacket with a MCA approved light for the night exercise
Renata Swigonska
Poland
Polish translation:lampa błyskowa z certyfikatem MCA
Explanation:
Lampa błyskowa w tym zastosowaniu jest skuteczniejsza od światła ciągłego. Umocowana na stałe przy kamizelce, by nie schowała się pod powierzchnię wody.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1latarka certyfikowana przez MCA (Agencja Morska i Straży Przybrzeżnej)Polangmar
4lampa błyskowa z certyfikatem MCA
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 5





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
MCA approved light
latarka certyfikowana przez MCA (Agencja Morska i Straży Przybrzeżnej)


Explanation:
Lub:
latarka zaaprobowana przez MCA (Agencja Morska i Straży Przybrzeżnej)

http://tinyurl.com/2mua2s
http://tinyurl.com/2slynj
http://tinyurl.com/2usux4 (str. 227)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: się zastanawiam tylko czy to latarka, czy światełko wmontowane w kamizelkę, bo latarka to w BEng to "torch", nie?
2 mins
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne - faktycznie, światło ratunkowe jest tu bardzo prawdopodobne: http://je.pl/vqfd , http://je.pl/lz9p .:)

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a mca approved light
lampa błyskowa z certyfikatem MCA


Explanation:
Lampa błyskowa w tym zastosowaniu jest skuteczniejsza od światła ciągłego. Umocowana na stałe przy kamizelce, by nie schowała się pod powierzchnię wody.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 585
Grading comment
dzięki