KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

input

Polish translation: prąd wejściowy


11:16 Oct 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Input Rating
English term or phrase: input
w deklaracji zgodności Input Rating: 100-240 V~,2.5 A, 50/60 Hz
Renata Swigonska
Poland
Polish translation:prąd wejściowy
Explanation:
znamionowy

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-10-18 11:19:53 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście tylko w tym kontekście 'input' znaczy właśnie to.

Dokładniej można powiedzieć 'prąd i napięcie wejściowe':
http://tinyurl.com/2uuspu
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2prąd wejściowy
Maciek Drobka
3dane znamionowe wejściowe
Pytia


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
prąd wejściowy


Explanation:
znamionowy

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-10-18 11:19:53 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście tylko w tym kontekście 'input' znaczy właśnie to.

Dokładniej można powiedzieć 'prąd i napięcie wejściowe':
http://tinyurl.com/2uuspu

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 272

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.
19 mins
  -> dziękuję

agree  Wojciech Kutta: Można i tak: Input Rating = warunki zasilania
5 hrs
  -> też ładnie, dziękuję

neutral  Pytia: niezbyt zręcznie pisać prąd, gdy występuje nap., prąd i f
21 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
input rating
dane znamionowe wejściowe


Explanation:
Podano dane napięcia, prądu i częstotl. na wejściu albo zasilania, zależy od kontekstu


    www.technologie.com.pl/lg1_2_8.html - 6k
Pytia
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16