KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

half-hour fire resistant material

Polish translation: materiał o odporności ogniowej wynoszącej 30 minut


15:00 Oct 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Engineering (general) / Health and Safety
English term or phrase: half-hour fire resistant material
Fill in the holes around the pipe with half-hour fire resistant material.
Inny przykład: Install a false ceiling out of material that is half-hour fire resistant.

Chodzi tu o materiał, który nie pali się (jest ogniodporny) do pół godziny.

Czy ktos zna krótsze i zgrabniejsze tłumaczenie? Ten zwrot powtarza się w tekscie dosyć często i opisowe tłumaczenie nie zawsze pasuje.
Magda K
Polish translation:materiał o odporności ogniowej wynoszącej 30 minut
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-24 15:07:19 GMT)
--------------------------------------------------

niestety nie jest to krótsza propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-24 17:16:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję!
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4materiał o półgodzinnej odporności ogniowejPolangmar
3materiał o odporności ogniowej wynoszącej 30 minut
EnglishDirect


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materiał o półgodzinnej odporności ogniowej


Explanation:
Lub:
- materiał o trzydziestominutowej odporności ogniowej
- materiał o odporności ogniowej klasy D

http://tinyurl.com/27hpj3
http://tinyurl.com/25pdry
http://tinyurl.com/27wcxk

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-10-24 15:16:25 GMT)
--------------------------------------------------

Lub jeszcze krócej:
- materiał o 30-minutowej odporności ogniowej

http://tinyurl.com/yr35qb

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
materiał o odporności ogniowej wynoszącej 30 minut


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-24 15:07:19 GMT)
--------------------------------------------------

niestety nie jest to krótsza propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-24 17:16:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję!

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję