KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

Cooling Tower Make Up

Polish translation: uzupełnianie stanu wody obiegowej w chłodniach kominowych


15:09 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Cooling Tower Make Up
Other applications of this filter include:Cooling Tower Make Up
Anna Adamczak
Poland
Polish translation:uzupełnianie stanu wody obiegowej w chłodniach kominowych
Explanation:
Woda w chłodniach kominowych paruje (dzięki temu ulega schłodzeniu). Powoduje to ubywanie wody w układzie. Pziom wody w zbiornikach musi być więc stale uzupełniany.
Selected response from:

PiotrA
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2uzupełnianie stanu wody obiegowej w chłodniach kominowychPiotrA
3 -1struktura chłodni kominowej
EnglishDirect


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
cooling tower make up
struktura chłodni kominowej


Explanation:
sugestia

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-27 15:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

chyba że chodzi o 'budowę' chłodni kominowej

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Chodzi tu przede wszystkim o to, abyś zaprzestał zgadywanek: guessing systematically is not allowed. // Nie mówię, że nie należy wyprzedzać ekspertów;), ale wypadałoby przed tym przeczytać coś na dany temat. W tym przypadku tekstów w Internecie jest dość.
1 hr
  -> Podany kontekst pozwalał w moim odczuciu na sformułowanie odpowiedzi 'medium'. Ale oczywiście nie mam nic do powiedzenia jeśli głos zabiera ekspert w tej dziedzinie (Piotr). Dziękuję.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cooling tower make up
uzupełnianie stanu wody obiegowej w chłodniach kominowych


Explanation:
Woda w chłodniach kominowych paruje (dzięki temu ulega schłodzeniu). Powoduje to ubywanie wody w układzie. Pziom wody w zbiornikach musi być więc stale uzupełniany.


    Reference: http://www.legionellacontrol.com/make-up-water.htm
PiotrA
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 268
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Oczywiście - wystarczy poczytać: http://je.pl/tc3v .
7 mins
  -> thx

agree  jacek o: tyle, że skoro sprawa dotyczy zastosowania filtrów, to chodzi o oczyszczanie tej wody uzupełniającej
53 mins
  -> dziękuję