KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

stressor vibrations

Polish translation: drgania powodowane przez (zlokalizowane) źródło


09:21 Oct 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: stressor vibrations
Instrukcja obsługi osuszacza adsorbcyjnego, ogólne uwagi dla użytkownika:

The tank must not bear outside loads, stressor vibrations

Na wszelki wypadek podam jeszcze oryginalną wersję włoską :
Sui serbatoi non devono gravare carichi e sollecitazioni o vibrazioni localizzate
Piotr Makuch
Poland
Polish translation:drgania powodowane przez (zlokalizowane) źródło
Explanation:
stressor to źródło drgań, np. sprężarka, która to osuszane powietrze wytwarza. Zbiornik powinien być od niej izolowany
Selected response from:

A.G.
Grading comment
thx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3drgania powodowane przez (zlokalizowane) źródłoA.G.
3drgania powodujące naprężenia
ironsz


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drgania powodujące naprężenia


Explanation:
(choć po włosku jest jeszcze localizzate (to może miejscowe?)

ironsz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 93

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drgania powodowane przez (zlokalizowane) źródło


Explanation:
stressor to źródło drgań, np. sprężarka, która to osuszane powietrze wytwarza. Zbiornik powinien być od niej izolowany

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Grading comment
thx!