KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

bell house

Polish translation: korpus łączący silnik z pompą


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bell house
Polish translation:korpus łączący silnik z pompą
Entered by: Iwona Hulewicz

11:31 Feb 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: bell house
jedna z części systemu/instalacji hydrauliczne obok róznego rodzaju pomp. Wyjasnienie - connects main pump with electric motor. Tekst nie jest pisany przez nativów.
Iwona Hulewicz
korpus łączący silnik z pompą
Explanation:
ma kształt dzwona, ale nazwa jest IMO mało znana (u nas). Dałbym obie wersje (moją w nawiasie)


właśnie motorem i ma troche inny korpus łączący skrzynie z silnikiem. ...
www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=36537&c=3&f=12&pt=1 -
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4korpus łączący silnik z pompąA.G.
4obudowa dzwonowa
Jacek Mozdyniewicz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obudowa dzwonowa


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.tempcold.com.pl/pdf/RG5410A-E_Instrukcja_obslugi....
Jacek Mozdyniewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korpus łączący silnik z pompą


Explanation:
ma kształt dzwona, ale nazwa jest IMO mało znana (u nas). Dałbym obie wersje (moją w nawiasie)


właśnie motorem i ma troche inny korpus łączący skrzynie z silnikiem. ...
www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=36537&c=3&f=12&pt=1 -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Grading comment
dziękuję