KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

Phillips pan screw

Polish translation: wkręt z łbem walcowym wypukłym i wgłębieniem krzyżykowym


20:23 Mar 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Phillips pan screw
jakaś nowinka?

Mam takimi wkrętami zamocować odbiornik TV na stojaku.
bartek
Polish translation:wkręt z łbem walcowym wypukłym i wgłębieniem krzyżykowym
Explanation:
Norma PN 82208 albo DIN 965 oficjalna nazwa "cross recessed pan head screw"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days5 hrs (2008-03-10 01:26:19 GMT)
--------------------------------------------------

jeśli to instrukcja dla 'szerokiej' publiczności, to może żargonowo napisać 'wkręt pod śrubokręt krzyżykowy'. Jest to pewnie tylko jeden lub dwa wkręty, żeby TV nie przewrócił się do przodu, więc nikt nie będzie dbał o profesjonalną nazwę wkręta.
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wkręt z łbem walcowym wypukłym i wgłębieniem krzyżykowym
PanPeter
3wkręt montażowy z nacięciem krzyżowym (Philips)
Iza Szczypka


Discussion entries: 7





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
phillips pan screw
wkręt montażowy z nacięciem krzyżowym (Philips)


Explanation:
Tak mi wychodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-03-07 20:59:22 GMT)
--------------------------------------------------

Z tych obrazków Wikipedii mi wynika, ze ten łeb to raczej soczewkowy niż płaski.


    Reference: http://lianteng.en.alibaba.com/product/50365861/201504907/St...
    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wkr%C4%99t
Iza Szczypka
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
phillips pan screw
wkręt z łbem walcowym wypukłym i wgłębieniem krzyżykowym


Explanation:
Norma PN 82208 albo DIN 965 oficjalna nazwa "cross recessed pan head screw"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days5 hrs (2008-03-10 01:26:19 GMT)
--------------------------------------------------

jeśli to instrukcja dla 'szerokiej' publiczności, to może żargonowo napisać 'wkręt pod śrubokręt krzyżykowy'. Jest to pewnie tylko jeden lub dwa wkręty, żeby TV nie przewrócił się do przodu, więc nikt nie będzie dbał o profesjonalną nazwę wkręta.

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Mozdyniewicz
10 hrs

agree  Polangmar
2 days3 hrs