KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

market differentiator

Polish translation: czynnik różnicujący (rynek)


06:34 Apr 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: market differentiator
67% of CEOs see
green building as a market differentiator,
well above the total
respondent average of 58%.

tzn.
67% dyrektorów generalnych uważa, że „green building” jest różniczującym rynkiem....jak należałoby rozumieć kolejne zdanie? Prawdę mówiąc myli mnie słowo well na początku i brak czasownika.
morgun
Poland
Polish translation:czynnik różnicujący (rynek)
Explanation:
tzn. taki, dzięki któremu spółki/firmy mogą się wyróżnić in plus lub in minus
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czynnik różnicujący (rynek)
Adam Lankamer
3czynnik wyróżniający na rynku
Maciek Drobka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czynnik wyróżniający na rynku


Explanation:
ew. cecha wyróżniająca na rynku

well above -- zdecydowanie powyżej...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 272

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czynnik różnicujący (rynek)


Explanation:
tzn. taki, dzięki któremu spółki/firmy mogą się wyróżnić in plus lub in minus

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101