KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

residual pressure

Polish translation: ciśnienie resztkowe


17:20 Apr 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: residual pressure
definicja z netu - The amount of pressure in a hydrant system when a hydrant is fully open, such as during a fire;

czy to ciśnienie szczątkowe?

http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=159660&page=1
szubik
Poland
Polish translation:ciśnienie resztkowe
Explanation:
115) zawór zwrotny utrzymujący ciśnienie resztkowe (minimum pressure retention ...... System rurociągów, zaworów i filtrów wentylacyjnych powinien być ...
www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1436.htm - 696k -
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ciśnienie resztkoweA.G.
4ciśnienie mierzone podczas poboru wody
Michal Kozlowski


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ciśnienie resztkowe


Explanation:
115) zawór zwrotny utrzymujący ciśnienie resztkowe (minimum pressure retention ...... System rurociągów, zaworów i filtrów wentylacyjnych powinien być ...
www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1436.htm - 696k -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Korkosz
1 hr
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciśnienie mierzone podczas poboru wody


Explanation:
Tak to ma być raczej...

Michal Kozlowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8