KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

tube chamber

Polish translation: pojemnik / kontener do składowania / transportu zużytych świetlówek / jarzeniówek


15:03 Feb 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: tube chamber
Miejsce składowania zużytych jarzeniówek w firmie przed ich wywozem wraz z innymi odpadami. Niestety brak szerszego kontekstu.
Ewa Zmudzinska
Polish translation:pojemnik / kontener do składowania / transportu zużytych świetlówek / jarzeniówek
Explanation:
Takie określenia królują w polskim internecie :-)
Selected response from:

ECOlibre
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pojemnik na świetlówkiPolangmar
4pojemnik / kontener do składowania / transportu zużytych świetlówek / jarzeniówek
ECOlibre


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojemnik / kontener do składowania / transportu zużytych świetlówek / jarzeniówek


Explanation:
Takie określenia królują w polskim internecie :-)


    Reference: http://www.otto.com.pl/karta_go/4/55
    Reference: http://www.agenda21.pl/materialy/zagrozenia.pdf
ECOlibre
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojemnik na świetlówki


Explanation:
Tak najczęściej.

http://tinyurl.com/dkmcqn
http://tinyurl.com/bmzwyx

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770