KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

on file

Polish translation: pod ręką


13:44 Aug 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: on file
IMPORTANT
Keep manual on file at all times.
I to wszystko... tekst z okładki instrukcji obsługi...
Szymon Cegielka
Polish translation:pod ręką
Explanation:
NA PEWNO NIE W EWIDENCJI
Selected response from:

bartek
Grading comment
mnie też tak się wydawało - chyba najbardziej pasowało do kontekstu... dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pod ręką
bartek
4w kartotece
Dominiczak
3niżejMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pod ręką


Explanation:
NA PEWNO NIE W EWIDENCJI

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 368
Grading comment
mnie też tak się wydawało - chyba najbardziej pasowało do kontekstu... dziękuję bardzo

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
trochę zgadywanie, ale czy nie chodzi o to, ze instrukcja obslugi jest rowniez w pliku i nie nalezy tego pliku usuwac?

IMO inne wyjscie to mimo wszystko klasyzczne "w archiwum" - na zasadzie nie pozbywac sie instrukcji, nie wyrzucac jej..., odlozyc do archiwum, etc.

http://www.cms.hhs.gov/manuals/108_pim/pim83c12.pdf
The AC/full PSC must keep documentation on file that supports the ‘no resolution’ acceptable reason. The AC/full PSC must make this documentation available to CMS or OIG upon request. It is important



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w kartotece


Explanation:
w podręcznej ewidencji, na półce itp.

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish