KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

Manual Tracking

Polish translation: ręczne dostrajanie głowic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Manual Tracking
Polish translation:ręczne dostrajanie głowic
Entered by: bartek

06:19 Aug 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Manual Tracking
Magnetowid
unit is equipped with automatic tracking control. During playback, you can override this and adjust the tracking manually by pressing the vvvvvv
Nie ma obawy - to nie ja tłumaczę
bartek
ręczne dostrajanie głowic
Explanation:
najczęściej zostawia się u nas termin angielski

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-08-13 06:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

i nie chodzi tu o wyszukiwanie znaczników na taśmie, ale dopasowanie ustawienia głowic magnetowidu do zapisu na taśmie
Selected response from:

jacek o
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3ręczne dostrajanie głowicjacek o
3 +2śledzenie ręczneamat


Discussion entries: 5





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
manual tracking
śledzenie ręczne


Explanation:
prop.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-08-13 06:41:29 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o to, aby przy wyszukiwaniu jakiejś sekwencji filmu na danej ścieżce, ustawić/ zaprogramować znaczniki, które w przyszłości umożliwią jej odszukanie. Można to robić albo automatycznie, lub też ręcznie. Tak więc może właściwszym określeniem jest \"wyszukiwanie\", a nie śledzenie?. Do wyboru.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: ...ścieżki//z uwzględnieniem neutrala od Andrzeja L.
6 mins

agree  Himawari: albo ręczne szukanie ścieżki. Faktycznie, Andrzej ma rację, tracking to co innego.
22 mins

neutral  Andrzej Lejman: to, co opisujesz, to funkcja indeksowania.
45 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
manual tracking
ręczne dostrajanie głowic


Explanation:
najczęściej zostawia się u nas termin angielski

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-08-13 06:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

i nie chodzi tu o wyszukiwanie znaczników na taśmie, ale dopasowanie ustawienia głowic magnetowidu do zapisu na taśmie


    Reference: http://www.enterprise.pl/OPISY/6566.htm
jacek o
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tak jest, i w potocznym języku mówionym uzywa się najczęściej tracking, bo każdy wie, o co chodzi.
24 mins
  -> thnx

agree  leff: absolutnie tak ;-)
53 mins
  -> dzięki

agree  Aleksander Szydlowski: tak jak w komentarzu Pana Lejmana.
1 hr
  -> dzięki