KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

Environmental Enforcement Team

Polish translation: zespół działający na rzecz wdrażania i egzekucji prawa o ochronie środowiska naturalnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Environmental Enforcement Team
Polish translation:zespół działający na rzecz wdrażania i egzekucji prawa o ochronie środowiska naturalnego
Entered by: Dominika Schoenborn

11:18 Aug 13, 2006
English to Polish translations [PRO]
Environment & Ecology
English term or phrase: Environmental Enforcement Team
j.w.
może ma ktoś pomysł jak to przetłumaczyć
Dominika Schoenborn
United Kingdom
zespół działający na rzecz wdrażania i egzekucji prawa o ochronie zdrowia i środowiska naturalnego
Explanation:
Cytaty z sieci:
Environmental Enforcement Team is enforcing legislation relating to waste management and public health

Environmental Enforcement Team which is tasked with taking legal action against those caught committing a range of environmental offences.

Długie, ale brzmi bardzo oficjalnie.
Selected response from:

DarekS
Grading comment
bardzo długie, ale dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zespół Ochrony Środowiska
Dominiczak
3zespół działający na rzecz wdrażania i egzekucji prawa o ochronie zdrowia i środowiska naturalnego
DarekS
3zespół ds. wdrażania ochrony środowiska
Adam Zakrzewski
3grupa nacisku ekologicznego
Olga Slattery


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
environmental enforcement team
grupa nacisku ekologicznego


Explanation:
W zaleznosci od kontekstu, oczywiscie, nie orientuje sie, niestety, kto zacz, ale wyrazenie moze byc chyba nagiete...

Olga Slattery
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
environmental enforcement team
zespół ds. wdrażania ochrony środowiska


Explanation:
propozycja

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
environmental enforcement team
zespół działający na rzecz wdrażania i egzekucji prawa o ochronie zdrowia i środowiska naturalnego


Explanation:
Cytaty z sieci:
Environmental Enforcement Team is enforcing legislation relating to waste management and public health

Environmental Enforcement Team which is tasked with taking legal action against those caught committing a range of environmental offences.

Długie, ale brzmi bardzo oficjalnie.

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
bardzo długie, ale dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
environmental enforcement team
Zespół Ochrony Środowiska


Explanation:
Chyba najprościej - w Polsce też są takie zespoły np
http://www.umk.pl/jednostki/zoks/


    Reference: http://www.umk.pl/jednostki/zoks/
    Reference: http://www.itee.radom.pl/ztbe/o_zespole.htm
Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish