KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

sound legal basis

Polish translation: zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa


11:36 Mar 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Environment & Ecology
English term or phrase: sound legal basis
"Manage the reserve administration systems efficiently and on a sound legal basis whereby site integrity is maintained and all protocols and reporting needs are delivered on time and in a suitable format."
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
Explanation:
moim zdaniem do tego to się sprowadza - czyli 'administration' nie będzie łamać żadnych przepisów i wszystkich będzie przstrzegać
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4solidne podstawy prawne
Maciej Andrzejczak
3 +1zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
solidne podstawy prawne


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: podstawa
6 mins

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
13 mins

agree  inmb: lub mocne /// zwrot jak najbarddziej jest słuszny, ale nie w tym zdaniu (por. propozycję i uzasadnienie Marka)
14 mins

agree  legato
6 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa


Explanation:
moim zdaniem do tego to się sprowadza - czyli 'administration' nie będzie łamać żadnych przepisów i wszystkich będzie przstrzegać


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: rzeczywiście - w tym zdaniu taki jest sens
8 mins
  -> dzięki