KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

The project aims to support the national plan by...

Polish translation: celem projektu jest wsparcie/pomoc w realizacji planu narodowego/ogólnokrajowego przez...


12:53 Jul 6, 2007
English to Polish translations [PRO]
Environment & Ecology / General
English term or phrase: The project aims to support the national plan by...
Opis celów projektu we wniosku.
Beata
Polish translation:celem projektu jest wsparcie/pomoc w realizacji planu narodowego/ogólnokrajowego przez...
Explanation:
IMO
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1projekt ma na celu wsparcie planu/programu krajowego poprzez
Adam Lankamer
4projekt ma na celu wspieranie krajowego planu poprzez ...
inmb
4celem projektu jest wsparcie/pomoc w realizacji planu narodowego/ogólnokrajowego przez...
Maciek Drobka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the project aims to support the national plan by...
celem projektu jest wsparcie/pomoc w realizacji planu narodowego/ogólnokrajowego przez...


Explanation:
IMO

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 65
Grading comment
Dziękuję

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the project aims to support the national plan by...
projekt ma na celu wsparcie planu/programu krajowego poprzez


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Bieniaszewska
2 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the project aims to support the national plan by...
projekt ma na celu wspieranie krajowego planu poprzez ...


Explanation:
.

inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24