KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

environmental incident

Polish translation: Zdarzenie zagrażające środowisku


09:16 Dec 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Environment & Ecology / wypadki
English term or phrase: environmental incident
environmental incident
xxxNowicki
Polish translation:Zdarzenie zagrażające środowisku
Explanation:
Zdarzenia zagrażające środowisku można też zgłaszać Wojewódzkiemu Centrum Zarządzania
Kryzysowego (522 24 11, 522 24 12), które powiadomi służby ...
www.jezioro.com.pl/artykuly.html?id=20
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zdarzenie zagrażające środowisku
bartek
4zagrożenie ekologicznecynamon


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zagrożenie ekologiczne


Explanation:
jeżeli tu chodzi o siłę wyższą..
Kontekst?

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zdarzenie zagrażające środowisku


Explanation:
Zdarzenia zagrażające środowisku można też zgłaszać Wojewódzkiemu Centrum Zarządzania
Kryzysowego (522 24 11, 522 24 12), które powiadomi służby ...
www.jezioro.com.pl/artykuly.html?id=20

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 197
Grading comment
dziękuję