KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

atmospheric oxygen

Polish translation: tlen atmosferyczny


20:32 Dec 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / confined space
English term or phrase: atmospheric oxygen
tylko nie mowcie, ze to tlen atmosferyczny, bo nie uwierze
bartek
Polish translation:tlen atmosferyczny
Explanation:
jednak uwierz ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-12-08 20:45:50 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście w odróżnieniu od wszelkich innych rodzajów tlenu, np. tlenu wytwarzanego w reakcjach chemicznych, tlenu rozpuszczonego w wodzie, tlenuuwięzionego w tlenkach czy też czystego tlenu pochodzącego z butli gazowych.

\"Rozkład fizyko-chemiczny powodować mogą także
czynniki środowiskowe, tj. tlen atmosferyczny, woda i temperatura\"
http://www.vetcentrum.pl/ptnw/p_001_przech1.html
Selected response from:

leff
Grading comment
Nie iwem, dlaczego Michał tak krzyczy i niczego nie wyja¶nia. Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7tlen atmosferyczny
leff
5tlen w atmosferze, tlen atmosferyczny
Michał Madaliński


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
tlen atmosferyczny


Explanation:
jednak uwierz ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-12-08 20:45:50 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście w odróżnieniu od wszelkich innych rodzajów tlenu, np. tlenu wytwarzanego w reakcjach chemicznych, tlenu rozpuszczonego w wodzie, tlenuuwięzionego w tlenkach czy też czystego tlenu pochodzącego z butli gazowych.

\"Rozkład fizyko-chemiczny powodować mogą także
czynniki środowiskowe, tj. tlen atmosferyczny, woda i temperatura\"
http://www.vetcentrum.pl/ptnw/p_001_przech1.html

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Nie iwem, dlaczego Michał tak krzyczy i niczego nie wyja¶nia. Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
12 mins

agree  Macieks: nie inaczej
16 mins

agree  Anna Bittner
25 mins

agree  Magdalena Duda-Klimaszewska
50 mins

agree  barwin
1 hr

agree  Adrian Gwizdala
3 hrs

agree  Michal Labedzki: to wcale nie jest tlen atmosferyczny! ;-))
10 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tlen w atmosferze, tlen atmosferyczny


Explanation:
:)))



    Reference: http://www.dlaczego.pl/pytanie.phtml?pytanie=79
    Reference: http://encyklopedia.pwn.pl/604_1.html
Michał Madaliński
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8